وکیل آنلاین طلاق/خدمات آنلاین وکیل طلاق

 وکیل آنلاین طلاق احتیاج دارید؟ این مقاله را در انتها بخوانید و در قسمت نتیجه گیری از خدمات ما در زمینه امور   استفاده کنید.در انتهای مقاله شماره ما را بردارید و در واتساپ سوالات خود را مطرح کنید. شما می توانید در واتساپ یا ایتا با شماره 09019948366 تماس حاصل نموده و از خدمات ما در این زمینه استفاده نمایید.

وکیل آنلاین طلاق چیست

وقتی زن و شوهر نمی خواهند با یکدیگر ر زندگی کنند به دنبال  راه هایی برای طلاق میگردند. از این رو برای اینکه هزینه کمتری کنند و رفت و آمد کمترین نمایند از خدمات آنلاین وکیل برای انجام طلاق استفاده می کنند. بدیهی است که استفاده از این خدمات بسیار خوب است. و برای کسانی که قصد انجام طلاق دارند راهکاری مناسب محسوب می گردد.

وکیل آنلاین طلاق
وکیل آنلاین طلاق

ویژگی وکیل آنلاین طلاق چیست

هدف این است که در بستر اینترنت خدمات حقوقی به صرفه‌ای به موکلین که قصد انجام طلاق دارند. و زندگی آنها رو به نابودی است ارائه دهد. این خدمات در بستر فضای مجازی و از طریق نرم افزار واتساپ انجام می شود.

وکیل آنلاین طلاق چگونه کار می کند

معمولاً زمانی که شما مشکل طلاق دارید ابتدا از طریق واتساپ سوال خود را در مورد مشکل خود برای میفرستید وکلای پایه یک مرد در این زمینه خدمات حقوقی مناسب به شما ارائه می دهند و از طریق واتساپ به شما مشاوره حقوقی می دهند.

مزایای استفاده از وکیل آنلاین طلاق چیست

اولین مزیت استفاده از وکیل آنلاین طلاق هزینه مناسب است چرا که شما اگر بخواهیم به دفتر وکیل مراجعه کنید باید برای هر ساعت ۴۰۰ هزار تومان حق مشاوره پرداخت نمایید که در سیستم عامل لاین این پرداختی چندان به چشم نمی آید.

مزیت صرفه جویی در زمان در استفاده از سیستم وکیل آنلاین طلاق

یکی دیگر از مزیت های استفاده از سیستم وکیل آنلاین طلاق صرفه جویی در زمان است. از آنجایی که شما اگر بخواهیم به دفتر یک وکیل مراجعه کنید. حداقل ۳ الی ۴ ساعت زمان می برد. اگر شما با سیستم آنلاین این کار را انجام دهید این زمان بسیار کوتاه تر میشود ‌.

امنیت داشتن از خدمات مشاوره وکیل آنلاین طلاق

ممکن است شما در مراجعه و مشاوره حضوری کمی استرس داشته باشید. اما اگر از خدمات وکیل آنلاین استفاده کنید .چندان خجالتی و چندان باعث عصبانیت شما نمی شودبنابراین  شما به راحتی در خانه می‌توانیم از این خدمات استفاده کنید.

معایب استفاده از خدمات وکیل آنلاین طلاق

همانطور که گفته شد در این سیستم از طریق واتساپ شما با یک مشاوره حقوقی وکیل برخورد می کنید که در این صورت ممکن است وکیل مربوط به تخصص و اطلاعات لازم را در این زمینه نداشته باشد.

این مقاله را حتما بخوانید:وکیل آنلاین مهریه

خدمات وکیل آنلاین طلاق جامع نیست

ممکن است خدمات وکیل‌آنلاین طلاق چندان جامع و کامل نباشد بنابراین زمانی که شما از طریق واتساپ منظور خود را مطرح می‌کنید ممکن است تمام مسائل را نتوانیم با وکیل مطرح کنید.

ممکن است سیستم های ارائه دهنده خدمات وکیل‌آنلاین کلاهبرداری کند

سایت های بسیاری است که به نام سایت حقوقی کلاهبرداری میکنند. باید حواستان باشد که سایت حقوقی سایت معتبر همچون سایت ما باشد بنابراین در این زمینه نیز خطا زیاد مشاهده می شود.

وکیلی که به صورت آنلاین در زمینه خدمات طلاق خدمت ارائه می دهد

انواع مشاوره  وکیل آنلاین طلاق

یکی از موضوعات مهم وکالت  زوجه در طلاق است.

طلاق از ناحیه زوجه

وکالت زوجه در طلاق به دو صورت ممکن است به زوجه واگذار شود. گاهی اوقات این کارت به صورت مستقل به زوجه داده می‌شود تا بتواند خود را متعلقه کند. گاهی هم زوجه در طلاق به صورت شرط ضمن عقد می آید. آنچه مهم است وکالت است در این حال از قواعد کلی شروط ضمن عقد و آثار درج این شرط ضمن عقد لازم باید در نظر گرفته شود. فایده لازم از این قسم وکالت در مقایسه با حالت اول در آثار آن خواهد بود.

هدف مشاوره آنلاین طلاق

این راه حل تا حد زیادی حق مرد و اینکه طلاق به دست مرد هست را تعدیل می دهد.وکیل آنلاین طلاق-وکیل آنلاین برای طلاق-وکیل طلاق آنلاین

مواد قانونی قابل استفاده وکیل آنلاین طلاق

قانون مدنی ایران ۲ ماده را به این بخش اختصاص داده است یکی در ماده ۱۱۳۸ که در آن از اجرای صیغه طلاق توسط وکیل حضور صحبت شده است و مبانی آن کمک شایانی در تجویز وکالت زوجه در طلاق به ما خواهد امد و دیگری در ماده ۱۱۱۹  که  به صورت خاص به موضوع مرتبط است. چون قانون مدنی ما در زمینه مبتنی بر فقه امامیه است ناگزیر باید به فهم آن توجه کرد.

سوالات از وکیل آنلاین طلاق

در این قسمت سوالات عمده طلاق  مطرح می شود.

طلاق از ناحیه مرد چگونه است

در حقوق ما مرد طبق ماده ۱۱۳۳ اصلاحی بدون شرط از حق طلاق بهره مند است.

حق طلاق زن چگونه است

اما زن به منظور بهره‌مندی از این هم لازم است این مورد خاص حق طلاق را به وسیله شرط به دست آورد. تفاوت این نوع طلاق با  طلاق موضوع مواد ۱۰۲۹ و ۱۱۲۹ و ۱۱۳۰ قانون مدنی این است که در این حالت زن  به واسطه شرط ضمن عقد دست می‌آورد. این شرط در اسناد رسمی ازدواج و قانون مدنی به صورت موقت آمده است.

شرط وکالت در طلاق چگونه است

در خصوص  شرط وکالت مطلق زوجه در  قانون مدنی در ماده ۱۱۱۹  سکوت نموده است همچنان که در اسناد رسمی ازدواج نیز این شرط  به صورت مطلق و در قالب دوازده بند آمده است.

در حقوق ما اصولاً طلاق به دست مرد اززن در موارد محدودی از این حق بهره مند می گردد .این موارد در مواد قانون مدنی در ماده 1029، ۱۱۲۹ و 1119 هستند در صورتی که زوج بخواهد از طریق ماده ۱۱۲۹ و ۱۱۳۰ خود را مطلقه  کند اثبات مصادیق آن لازم است. اما اثبات آن مصادیق  جنبه شخصی دارد و در اختیار مقام قضایی گذاشته شده است. در حالی که اگر بخواهد به استناد شرط وکالت موضوع ماده ۱۱۱۹ خود را مطلقه  کند در صورتی که آن شخص به صورت مقید باشد منصرف  به ارائه اسناد و مدارک و اظهار نظر مقام قضایی محدود خواهد بود.

وکالت مستقل طلاق چگونه است

اما در صورتی که وکالت به صورت مستقل باشد به این معنا است که هر وقت بخواهد زن خود را مطلقه  کند صرف وجود و اعتبار وکالت کفایت میکند  و زوجه لازم نیست چیزی را اثبات کند. لذا شرط وکالت زوجه در طلاق نسبت به بقیه موجبات جهت تساوی حقوق زن و مرد در طلاق از اهمیت لازم برخوردار است.

شرط بقا وکالت طلاق چگونه است

با توجه به اینکه در مورد مشروعیت شرط بقا ها به سه گروه تقسیم می شوند و هر کدام از آنها استدلال خود را دارد و در قلمرو نیز اختلاف شدیدی حاکم است بررسی اثبات مبانی اهمیت دارد.

امروزه در رویه قضایی اگر زوجه بخواهد به استناد بند ۱۲ ازدواج مجدد زوج از شرط وکالت استفاده نماید لازم است در حالت تمکین از دادگاه تقاضای طلاق کند. در حالیکه در 12 بند از تمکین و نشوز زوجه صحبتی نمی‌کند.

نتیجه گیری

استفاده از خدمات وکیل آنلاین برای طلا هم مزایا و معایب زیادی دارد. شما باید در این زمینه کمی دقت کنید و سیستم حقوقی مناسبی را برای خود انتخاب نمایید .یکی از مجموعه هایی که در این زمینه مناسب است. مجموعه حقوقی ما است زیرا از وکلای پایه یک دادگستری متخصص در زمینه حقوق خانواده استفاده می کند. شما می توانید از طریق واتساپ با شماره تماس گرفته. و از خدمات ما  و نیز انجام طلاق برای خود استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وكيل طلاق توافقي در صادقيه|وكيل طلاق در صادقيه

طلاق توافقی

فوری (10 روزه)